217467655_4803533979676730_2491013310077543761_n

Dior – רקמות מקיפות חלל

נכנסת בשעת אחה"צ לפייסבוק.
קופצת לי תצוגת אופנה של Dior בשידור ישיר.
Dior Autumn-Winter 2021-2022 Haute Couture.

אוהבת אותם מאד בגלל שהם נותנים תשומת לב מיוחדת
לעבודות היד השונות ואף משקיעים בהם.

מפה לשם לתצוגות אופנה לא תמיד יש לי הרבה סבלנות,
מציצה פה ושם וזהו.

אבל במקרה זה העיניים שלי נמשכו לקירות.
לא ראיתי תצוגת אופנה. ראיתי קירות.
אומנותיים, סוגרים על איזור התצוגה,
רקומים !

לקח לי זמן קצר ושיתפתי באלו המילים :
"Dior דיור
תצוגה בלייב.
ניחא התצוגה,
הקירות !!! עפתי".

ככה זה נראה בלייב.

בהמשך התחילו להגיע עוד ועוד סרטונים, כמו זה או הסרטון הזה.
ובכל סרטון עפתי מחדש.
340 מ"ר של רקמות שהקיפו את חלל התצוגה.
בוצעו ע"י 300 בעלי מלאכה בבית הספר למלאכה  Chankya במומבאי, הודו.
עיצובים של עבודתה של האמנית אווה ג'וספין, "Chambre de Soie"
שחולקו למקטעים המתורגמים כרקמות אורגניות זורמות וחופשיות הכוללות 150 סוגים שונים של תפרים וטכניקות.
הכי אומנות ! ! !

ואז הגיעו תקריבים. של חברה פריזאית. 
שכתבה : 
"למי שלא הספיק לראות את הפרסקו הענק ששימש תפאורה בתצוגת דיור במוזיאון רודן. הצלחתי הבוקר לצלם חלקים קרובים ורחוקים של המיצב הזה שדמיינה אווה ג'וספין 
ואשר יושמו על ידי בית הספר חנקיה, בית הספר לעבודות יד ממומבאי. 
5 חודשי עבודה, 320 רקמות, 8 ימי התקנה, אשר שימשו כרקע לשמלות דיור בהשפעת מריה גרציה צ'ורי Maria Grazia Chiuri ששיקמה את בית הספר הזה בכדי לתת עבודה לנשים הודיות…"

בקישור הבא תוכלו לראות ולשמוע את Eva Jospin, האמנית מאחורי 'Chambre de Soie', מדברת על התהליך שהוביל אותה לשתף פעולה עם בית הספר למלאכה Chanakya במומבאי ועל תרגום יצירתה לרקמות שנעשו ביד בגודל 340 מ"ר. כל זה בסרטה של Melinda Triana  – כאן הקישור לסרט.

שלמות ! מטורף ! מדהים ! 
כל מה שתגידו נכון.

ותודה ל Laurence Wichegrod.

שתפו את הפוסט